Обява

Administrative Assistant with English
Ref.No:
01
Описание
Administrative Assistant with English

Connections team has a new role opening in our Administrative Assistant with English :

Requirements for this role:
-Sound written and oral communication skills both in English and local language ;
-Sound computer skills in MS Office (Excel, PPT);
-Ability to manage multiple and complex operational matters on a daily basis;
-Meet business deadlines.

What you’ll do:
• Receive and direct incoming calls, take notes;
• Daily Sales report extracted from Info Page sent to Sales Team;
• Collecting CBD input from AH at the beginning of the month. Combining it one specific file;
• Generate Customer/Country reports (true scorecards/ sell-in or sell-out analysis) in from Info Page or any similar app. Updating of key business monthly & annual tracking reports (YTD business review, STT, , Coverage, SALES Scorecard - Executive Shipment , Market overview scorecard, NOS scorecard );
• Brand tracking reports by brand and category based ot STT for COs for all BG customers;
• Collecting, analyzing and preparing top-sheets overviews of market shares;
• Fill the Share of Feature/ Customer leaflets reports based on required information;
• Receive daily sales reports from METRO BG customer, manually modify each to make it compatible, and upload final reports to remote folder to be further processed;
• Basic data analysis (excel), presentation preparation (ppt);
• Translation of initative concept sells presentation in Bulgarian;
• Prepare expense reports;
• Fill in with specific Customer data the reports (shares or credit notes values – True scorecard) – CN Billa , METRO;
• Weekly meetings for status reports, or different other discussions.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:
От 1100 до 1350 лева на месец

Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofia, 1592 Sofia, 161 Iztochna Tangenta Kaven Orbico Building, 3rd floor
Дата:
4.Декември.2018
Организация:
Connections Consult EOOD
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Connections Consult EOOD може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 264 327 автобиографии и 41 169 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.