Обява
Horizons Bulgaria

ОФИС АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ- София
Описание
Horizons е консултантска фирма с 16-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.


АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ


Вашата работа ще включва разнообразни задачи като:
• Организация на административна дейност в офиса, координация на вътрешни и външни услуги и взаимоотношения;
• Организация и подсигуряване на срещи с клиенти и интервюта с кандидати;
• Отговорност за филтриране и разпределение на комуникацията през различните канали;
• Координация и подпомагане административната дейност на екипите в компанията;
• Отговорност и координиране на снабдяването с офис-консумативи, поддържката на офис оборудването и обзавеждането;
• Координация на разнообразни HR дейности като допълнителни придобивки, благосъстояние и спокойствие на колегите в офиса, безопасни, здравословни и комфортни условия на труд;
• Подпомагане процесите по съхраняване на документация и документооборот;
• Даване на предложения и подобряване процесите и работата в офиса;

Вие сте правилният кандидат за нас, ако:
• Имате интереси в областта на подбор на персонал и опит в административни дейности (препоръчелно, не е задължително);
• Търсите реализация, своя кариерен път и място в административната и HR среда, в бизнес обкръжение с високи стандарти и изисквания;
• Умеете да създавате около себе си позитивно настроение и благоприятна работна среда;
• Поддържате ред не само в собствената си работа, а и в делата и бизнес ежедневието на околните;
• Желаете да се потопите все по-дълбоко и трайно в тайните на човешките ресурси;
• Умеете да приоритизирате задачи и да спазвате крайни срокове;
• Търсите постоянното бизнес усъвършенстване и умеете да надграждате и подобрявате своята и чужда ефективност;
• Имате добро ниво на владеене на английски език (втори чужд език е предимство);
• Работите добре с MS програми: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;

Ние предлагаме:
• Динамична работа с интересни и разнообразни проекти;
• Възможност да се развивате в сферата на човешките ресурси и придобиване на нови умения;
• Шанс да усъвършенствате досегашните си и да добавите нови бизнес умения за комуникация;
• Работа в екип от доказали се в областта си професионалисти, споделящи опит и знание;
• Кариерно развитие с бъдеща консултантска работа в областта на човешките ресурси, хората и процесите;
• Възможност за бъдещо участие в проекти на компанията и последващо увеличаване на постоянните и общите месечни доходи;

Ако прецените, че това е Вашата позиция, моля изпратете ни актуална автобиография и очаквайте бърз контакт от наша страна.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Администрация
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
27.Септември.2019
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 268 911 автобиографии и 42 149 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.