Обява
EURORA CONSULT LTD

МЕНИДЖЪР-СЕКРЕТАР ЦЕНТРАЛЕН ОФИС ЗА ГР.СОФИЯ
Ref.No:
02
Описание
Агенция „EURORA CONSULT“ LTD с номер на лиценз 2391 валиден от 31.10.2017 търси да назначи за свой клиент, жена на длъжност „Мениджър секретар“ за бързо развиваща се италианска бутикова марка за дрехи и аксесоари за град София.
Описание на длъжността:
Вие ще организирате и поддържате графика на управителя и ще му оказвате съдействие, като изпълнявате различни административни задачи.
Трябва да сте бързи и професионални, да умеете да разпределяте добре времето си. Трябва да имате и мултитаскинг способности, както и да умеете да се съсредоточите върху отговорностите на ръководството. Целта е да се допринесе за ефективността на цялостния бизнес, като се гарантира, че всички зададени административни задължения се изпълняват своевременно и ефикасно.

Отговорности:
• Поддържане и организация на дневния ред на управителя и подпомагане при планирането на срещи, конференции, заседания и др.
• Подробна организация на срещите на управителя.
• Приемане и разпределяне на телефонните обаждания.
• Приемане и разпределяне според приоритета на цялата изходяща или входяща кореспонденция (имейли, писма, пакети и т.н.).
• Организация на бизнес пътуваня.
• Работа с поверителни документи и отговорност, че ще останат такива.
• Съдействие към отдел счетоводство: Изготвяне на фактури и финансови отчети.
• Наблюдение и снабдяване за наличие на офис консумативи, договаряйки най-рентабилните условия с доставчиците.
• Класифициране на всички документи в електронен и хартиен вариант, гарантирайки лесен достъп до информацията.
• Провеждане на проучвания и изготвяне на доклади.

Изисквания:
• Доказан опит като изпълнителен секретар или подобна административна функция.
• Компютърна грамотност.
• Отлично познаване на офис управлението и основните счетоводни процедури, както и технически речник в областта.
• Познаване на основните методи на изследване и техники за докладване.
• Познаване на основните методи и техники за провеждане на проучвания и изготвяне на доклади.
• Отлични умения на организация и разпределение на времето.
• Изключителни способности за комуникация и преговори.
• Лоялност и конфиденциалност.
• Точност и внимание към детайлите.
• Тактичност и запазване на спокойствие при стресови ситуации.
• Желание и потенциал за личностно развитие.
• Позитивно отношение.
• Подходящото образование е предимство.
• Владеене на италиански и английски език на отлично ниво. Кандидати плюс немски език ще бъдат разглеждани с предимство.

Компанията предлага:
• Посоянен трудов договор.
• Фирмено обучение.
• Работa в бързоразвиваща се италианска модна компания с представителство в България.
• Възможност за реализация и възможност за кариерно израстване.
• Позитивна работна атмосфера в млад колектив.
• Стартово месечно възнаграждение: 1400 лв.

При проявен интерес от Ваша страна, моля изпратете автобиография.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Конфиденциалността на информацията е гарантирана.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Италиански език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Специални умения:
Агенция „EURORA CONSULT“ LTD с номер на лиценз 2391 валиден от 31.10.2017 търси да назначи за свой клиент, жена на длъжност „Мениджър секретар“ за бързо развиваща се италианска бутикова марка за дрехи и аксесоари за град София. Описание на длъжността: Вие ще организирате и поддържате графика на управителя и ще му оказвате съдействие, като изпълнявате различни административни задачи. Трябва да сте бързи и професионални, да умеете да разпределяте добре времето си. Трябва да имате и мултитаскинг способности, както и да умеете да се съсредоточите върху отговорностите на ръководството. Целта е да се допринесе за ефективността на цялостния бизнес, като се гарантира, че всички зададени административни задължения се изпълняват своевременно и ефикасно. Отговорности: • Поддържане и организация на дневния ред на управителя и подпомагане при планирането на срещи, конференции, заседания и др. • Подробна организация на срещите на управителя. • Приемане и разпределяне на телефонните обаждания. • Приемане и разпределяне според приоритета на цялата изходяща или входяща кореспонденция (имейли, писма, пакети и т.н.). • Организация на бизнес пътуваня. • Работа с поверителни документи и отговорност, че ще останат такива. • Съдействие към отдел счетоводство: Изготвяне на фактури и финансови отчети. • Наблюдение и снабдяване за наличие на офис консумативи, договаряйки най-рентабилните условия с доставчиците. • Класифициране на всички документи в електронен и хартиен вариант, гарантирайки лесен достъп до информацията. • Провеждане на проучвания и изготвяне на доклади. Изисквания: • Доказан опит като изпълнителен секретар или подобна административна функция. • Компютърна грамотност. • Отлично познаване на офис управлението и основните счетоводни процедури, както и технически речник в областта. • Познаване на основните методи на изследване и техники за докладване. • Познаване на основните методи и техники за провеждане на проучвания и изготвяне на доклади. • Отлични умения на организация и разпределение на времето. • Изключителни способности за комуникация и преговори. • Лоялност и конфиденциалност. • Точност и внимание към детайлите. • Тактичност и запазване на спокойствие при стресови ситуации. • Желание и потенциал за личностно развитие. • Позитивно отношение. • Подходящото образование е предимство. • Владеене на италиански и английски език на отлично ниво. Кандидати плюс немски език ще бъдат разглеждани с предимство. Компанията предлага: • Посоянен трудов договор. • Фирмено обучение. • Работa в бързоразвиваща се италианска модна компания с представителство в България. • Възможност за реализация и възможност за кариерно израстване. • Позитивна работна атмосфера в млад колектив. • Стартово месечно възнаграждение: 1400 лв. При проявен интерес от Ваша страна, моля изпратете автобиография. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Конфиденциалността на информацията е гарантирана.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:
От 1400 до 1600 лева на месец

Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София 1324, Люлин, Бул. Джавахарлал Неру 28, ет.1 оф. 94
Дата:
1.Април.2018
Организация:
EURORA CONSULT LTD
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за EURORA CONSULT LTD може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 260 647 автобиографии и 40 115 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.