Обява

Офис асистент
Описание
-Комуникация с български и чуждестранни контрагенти;
-Подредба и съхранение на документация;
-Изпълнение на административни задачи;
-Организация по насрочване и провеждане на срещи.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Специални умения:
- Позитивно излъчване, комуникативност; - Организираност, дисциплина, трудолюбие. - Добри компютърни умения - работа с офис пакет, интернет, ел. поща. - Отлично владеене на англ. език.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Дата:
1.Ноември.2017
Организация:
Камко ЕООД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Камко ЕООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 258 748 автобиографии и 39 300 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.