Обява

Административен асистент
Ref.No:
U/s
Описание
Голяма производствена компания търси опитен специалист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ.
Фирмата предлага много добри условия за работа и професионална реализация.

Задължения:
- Подпомага и координира дейността на Управителя;
- Осъществява комуникацията между служителите на фирмата, клиенти, бизнес партньори и др.
инстанции;
- Оформя и разпределя кореспонденцията, свързана с дейността на фирмата;
- Помага и изготвя различна бизнес документация на фирмата;
- Контролира потока от информация чрез телефон, e-mail и поща;
- Води кореспонденция с партньори и клиенти;
- Изготвя и изпраща оферти
- Работи в екип

Изисквания:
- Образование- средно или висше
- Опит в областта на бизнесадминистрация
- Много добър английски език
- Отлична компютърна грамотност
- Добра организация в работата
- Умение за работа с клиенти
- Умение за работа в екип

Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля
изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър, Профил: Профил

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Пловдив
Дата:
12.Юни.2017
Организация:
Еlteh
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 256 287 автобиографии и 38 409 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.