ВсичкиИнтервютаHR ТенденцииКариерно развитие
Медийни

Business Talks се завръща със своето 5то издание.

Автор: Росица Радоева  |  Дата на публикуване: 2021-10-27 15:39:00  |  Промяна: 2021-10-27 15:39:42

На 5 ноември 2021 ще се проведе новото издание на събитието Business Talks

Виртуалния форум Business Talks се завръща с вдъхновяващи лектори, мастеркласове и провокативни теми за размисъл.

На 5 ноември 2021 ще се проведе новото издание на събитието Business Talks, стартирало през 2020 със серия виртуални събития Еmployer Branding Restart с актуални теми за предизвикателствата в управлението на човешките ресурси по време на пандемията, технологични иновации и комуникационни инструменти.

Директно от Италия в събитието ще се включи Масимо Бегеле, Регионален мениджър в Top Employers Institute. Той ще представи трендовете в управлението на човешките ресурси за 2022.

Друга тема, която ще дискутираме заедно с г-н Ролф-Юрген Заерле, Изпълнителен директор на световноизвестен премиум автомобилен бранд е свързана с „Tрансформациите в аутомотив бизнеса и преминаването към въглеродно неутрално бъдеще"

В предстоящото издание се очакват интересни дискусии и по темата “Ангажираност при работа от дистанция и от офис“, последвана от доклад за „милениълите“ и техните нагласи. В панела ще вземат участие две страхотни дами, Елина Павлова, Управляващ директор в ИТ компания и Надежда Василева, Директор в международна организация за подбор на кадри.

Очертава се интересна дискусия по темата „Баланс живот – работа или бърнаут и стрес пандемията на 21 век“, в която ще се обсъжда омагьосания кръг, в който попадат редица експерти от претоварване на работното място. В него участие ще вземе Анелия Горгорова, доказан експерт ЧР и „Mental Health Guru”, а малки тайни за това как да създадем добър баланс и да тренираме, ще ни издадe Надя Младенова, капитан на бегаческа общност.  

С Кремена Дервенкова, Изпълнителен директор на организация за лидерство и предприемачесто ще си поговорим за „Diversity and Inclusion” и добрите политики за корпоративнa социална отговорност.

Ще има няколко мастеркласове с доказани професионалисти, един от които е по темата „Комуникация в условията на различия, при създаване на мечтан екип“. На фокус ще бъде проявата на емоционална интелигентност и емпатия в разбирането на различията у хората с тяхното разнообразие от потребности. Друг ще е по темата за „Инфлуенс маркетинг и изграждането на личен бранд”. Ще се дадат съвети как да превърнем колегите и служителите си в посланици на компанията, ще се загатнат предизвикателствата в "post-cookie" ерата.

Темата “Онлайн ангажираност като част от стратегията за управление на хора. Виртуални тиймбилдинг програми“ ще ни бъде представена от Елена Спирина, управляващ директор на компания за събития и основен организатор на форума.

Малки тайни по темата „Управление на времето и лична висока производителност“ ще даде на аудиторията и Гена Събева. Тя е човек занимаващ се с редица дейности, а ние признаваме си, не знаем как съумява да планира толкова изрядно всичко по минути и успява с разнородните си обществени и нетуъркинг ангажименти, така че нейните съвети биха ни били много полезни.

Очакваме и загатване на интересни проблеми в дискусията „Кой уби бизнес културата?“, какво стои зад понятието “ghosting”. Забелязвате ли различия в стиловете на комуникация, липсва ли понякога основната бизнес култура, какво изисква етикета по време на срещи онлайн или на живо, както за облекло, така и за поведение и за бизнес кореспонденция и какви са основните правила за добър имидж?

Регистрация може да направите тук: event.gg/15370


Анкета
Какво искате да се подобри на сайта Rabota.bg
Функциите
Да има по- голям избор от обяви
Да има по- голям избор работодатели
Сайта е сложен за използване и ми е трудно да се оправя
Всичко посочено
RSS Новини