ВсичкиИнтервютаHR ТенденцииКариерно развитие
Медийни

Услугата по заявяване на домашен любимец на борда вече и онлайн

Автор: Събина Бодурова  |  Дата на публикуване: 2023-01-16 15:39:00  |  Промяна: 2023-01-16 15:39:04

„България Еър“ знае, че домашните любимци са част от всяко семейство. Именно затова националният превозвач направи заявяването на техния превоз на борда още по-достъпно.

„България Еър“ знае, че домашните любимци са част от всяко семейство. Именно затова националният превозвач направи заявяването на техния превоз на борда още по-достъпно.

От 5-ти януари стартира нова онлайн услуга на авиокомпанията, която дава възможност всеки пътник сам да резервира онлайн превоз в пътническата кабина на своя домашен любимец. Функционалността може да бъде използвана в процеса на резервация на полет онлайн до избрана дестинация или при вече закупен билет през опцията „Проверка на резервацията“ на сайта или мобилното приложение.

Новата онлайн услуга важи за кучета и котки, които заедно с клетката тежат до 8 кг. Максималният размер на клетката не трябва да надвишава 48 x 35 x 22 cм. Пътниците на авиокомпанията могат да се възползват от услугата по превоз на четириногите си приятели по всички директни линии, оперирани от „България Еър“, с изключение на Великобритания.

Повече информация относно условията за превоз на домашни любимци в пътническата кабина може да намерите ТУК.

С въвеждането на новата функционалност на сайта, част от продуктовото портфолио на авиокомпанията, „България Еър“ се стреми да отговори на всички нужди на своите клиенти, осигурявайки им най-високо качество и бързина на обслужване. Развитието и подобряването на всички предлагани услуги продължава да бъде приоритет за националния превозвач.


Анкета
Какво искате да се подобри на сайта Rabota.bg
Функциите
Да има по- голям избор от обяви
Да има по- голям избор работодатели
Сайта е сложен за използване и ми е трудно да се оправя
Всичко посочено
RSS Новини