ВсичкиИнтервютаHR ТенденцииКариерно развитие
Медийни

Силвър Стар срещна своя победител в кампанията за студенти на To The Top Agency „Обядвай с шефа на...“.

Автор: Анета Христова  |  Дата на публикуване: 2020-01-22 16:42:00  |  Промяна: 2020-01-22 17:40:59

Това интервю е от поредицата, в която споделяме обратната връзка на студенти и мениджъри след срещата им за обяд.

Лидерите на компаниите са личностите, които вземат решения, справят се с проблемите, градят визия за бъдещето и мотивират служителите си.

 Това лято кампанията „Обядвай с шефа на…“ предостави възможност на българските студенти да се докоснат до 44 от лидерите на най-актуалните компании.

 Какво се случи на поредната среща от кампанията? Какво си ни споделиха лидера на Silver Star Г-н Ролф-Юрген Заерле и студента Сава Недев?

От април 2017 година насам Ролф-Юрген Заерле е изпълнителен директор на Силвър Стар Груп, генерален дистрибутор на Mercedes-Benz в България.

Немският мениджър работи с Даймлер от повече от 30 години, 25 от които като част от екипа на автомобилния гигант, където започва своята кариера като стажант.

Заемал е различни ръководни позиции в концерна, включително и в качеството на представител в Близкия Изток, Индия и Сърбия.

  Ролф-Юрген Заерле

1. Какво ще вземете със себе си от кампанията "Обядвай с шефа на..."?

Радвам се, че имах възможността да се включа в кампанията, защото искрено вярвам, че талантливите млади хора носят промяната, от която организациите се нуждаят. Тяхната мотивация е заразителна и ние като работодатели сме тези, които трябва да дадем тласък и вярна посока на идеите.  В дигиталната ера, в която информацията е само на клик разстояние, компаниите трябва да скъсим дистанцята, да сме все по-активни и насочени в посланията си към бъдещите кандидати за работа.

2. Какво научихте от победетиеля в кампанията за обяд с Вас?

Убедих се отново, че младите хора са отворени към знанието, търсят и искат да научават повече. А ние в Силвър Стар сме отворени да споделим своето ноу-хау с тях и заедно да го надградим.

3. Какво бихте посъветвали бъдещите участници в кампанията "Обядвай с шефа на..."? 

Да не се притесняват да търсят съвети от по-опитните и да се вслушват в тях. Да грабват възможностите на момента и да моделират света според вижданията си.

 

Сава Недев

  1. Какво ще вземете със себе си от кампанията "Обядвай с шефа на..."?

Ще взема знанието, че възможности има навсякъде, трябва просто да се търси и наблюдава, както и да сме водени от любопитство като малките деца. 

  1. Какво научихте от срещата си с Г-н Ролф-Юрген Заерле?

Едно от най-важните неща е да изучаваш хората и да гледаш реакциите им, а не теориите в учебниците, защото само по този начин можеш да се адаптираш и реално да се доверяваш на инстинкта си, след като си придобил опит.

  1. Какво бихте посъветвали участниците във второто издание на кампанията? 

Няма значение какво учиш в университета, ако видиш компания, която ти е интересна – кандидатствай.

„Обядвай с шефа“ е кампания организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от Rabota.bg

Ако Ви се струва добра идея да се срещнете с лидера на ТОП компания, може да се включите във второто издание на кампанията, което вече започна и ще продължи до 31 януари 2020г.

https://tothetopinternational.com/lunch-with-ceo/

 

 

 

 


Анкета
Ще почивате ли по коледните празници?
Да, само официалните почивни дни.
Да, ще си направя дълга почивка от Коледа до Нова година.
Не ще съм на работа.
Още не знам.
RSS Новини