ВсичкиИнтервютаHR ТенденцииКариерно развитие
Медийни

ЦКБ АД стартира Viber чатбот в помощ на клиентите

Автор: Ivan Nikolov  |  Дата на публикуване: 2023-12-18 11:42:00  |  Промяна: 2023-12-18 11:43:35

Чатбот ще помага на клиентите на ЦКБ АД да получават необходимата информация за продуктите и услугите на банката, като ще им осигурява бърз, удобен и лесен контакт с финансовата институция по всяко време. Името на виртуалния помощник е БЕА (банков електронен асистент) и той вече е на разположение за контакт с клиентите на ЦКБ АД в платформата за разговори на Viber. Голяма част от българските потребители използват комуникационната среда на социалната мрежа Viber, за да общуват с близки и приятели, както и да получават актуална информация от брандовете, които следват.

Само с няколко стъпки на своите електронни устройства клиентите на ЦКБ АД могат да открият, както отговори на най-често задаваните въпроси, така и кратка информация относно продуктите и услугите, включени в портфолиото на ЦКБ АД. По този начин те ще имат възможност да изберат най-подходящите за тях решения, съобразно своите конкретни нужди и потребности при контакт с банката.

Беа е на разположение 24/7, за да предоставя полезна и структурирана информация за различни банкови продукти на ЦКБ като потребителски и ипотечни кредити, дебитни и кредитни карти, мобилно и интернет банкиране, сметки и разплащания или застраховки. Чатботът може да показва на клиентите най-близките локации на банкомати, банкови офиси, данни за контакт с банката, да ги информира бързо за лоялни програми и други.

Чрез интегрирането на своя нов чатбот в системата на Viber банката предприема поредна стъпка в прилагането на различни дигитални решения и услуги, които да улесняват максимално нуждите на нейните клиенти и да подобрят потребителското им изживяване. С акцент върху иновативните решения, ЦКБ АД непрекъснато се стреми да подобрява и развива своята богата гама от продукти и услуги, в отговор на нарастващите изисквания на клиентите за бързина, удобство и мобилност при банковото обслужване.

Клиентите на ЦКБ АД може да последват канала на банката във Viber на този линк, за да се свържат с чатбота Беа по всяко време и да получават информация от електронния асистент за текущи промоции и новини. Научете повече за новата функционалност в официалния сайт на Централна кооперативна банка ТУК.


Анкета
Какво искате да се подобри на сайта Rabota.bg
Функциите
Да има по- голям избор от обяви
Да има по- голям избор работодатели
Сайта е сложен за използване и ми е трудно да се оправя
Всичко посочено
RSS Новини