Обява

Администратор офис
Описание
Във връзка с увеличения обем работа Търговско представителство на Еконт Експрес търси да назначи енергични, отговорни и мотивирани служители за позицията Администратор офис.

Фирма директно търсеща служители.

Описание на длъжността:
- извършване на товаро-разтоварни дейности – подходяща е за млади и енергични мъже
- приемане, предаване и обработване на пратки
- приемане и извършване на плащания, свързани с куриерските услуги, издаване
необходимите за това документи
- работа със специализиран софтуер
- комуникация с клиенти по телефон и електронна поща
- спазване на законовите изисквания, свързани със сигурност, здраве и безопасност

Ние ви предлагаме:
- фирмено обучение - начално и периодично обучение за повишаване на квалификацията
- постоянна и сигурна работа
- работа в сплотен екип от позитивни, енергични и отговорни хора
- фирмено облекло
- коректно и мотивиращо заплащане - основна работна заплата + премия, обвързана с
производителността на служителя и качеството на работа
- трудов договор, съгласно изискванията на българското законодателство
- платен годишен отпуск
- работа в дисциплиниран и мотивиран, но усмихнат екип
- възможност за развитие

Първоначално кандидатът се назначава на позиция „стажант“ за срок от един месец.
Всеки кандидат преминава едномесечно обучение по професия "Куриер". Кандидатът се назначава на трудов договор, като обучението се поема от работодателя.

Необходими документи при кандидатстване:
- автобиография (предимство е с вписани телефони на предишен работодател)
- актуална снимка
- копия от дипломи и други документи за завършено образование и квалификации
- свидетелство за съдимост
- препоръки
- шофьорска книжка - категория В.

Кандидатури, без снимка, няма да бъдат разглеждани.
Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Всички лични документи, които постъпват при подбора и наемането на персонал се разглеждат и съхраняват при спазване на строга конфиденциалност.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Специални умения:
Изисквания към кандидата: - мотивиран, лоялен и коректен - организиран и енергичен - комуникативен и с умения за работа в екип - желание и амбиция за усъвършенстване - умения за работа с клиенти в динамична среда - физическа възможност за извършване на товаро-разтоварни дейности - шофьорска книжка категория В - чисто съдебно минало - компютърна грамотност и умения за работа с офис техника и ПОС терминал - позитивно отношение към работата и колегите - без усмивка не става - отговорност и дисциплина

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:
От 800 до 1000 лева на месец

Категория:
Транспорт и логистика
Шофьори / Куриери
Обслужване на клиенти / каса
Работа в склад
Физически / Ръчен труд
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
Варна
Дата:
11.Април.2018
Организация:
Дрон Транс
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Дрон Транс може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 260 654 автобиографии и 40 099 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.