Обява

Офис асистент
Ref.No:
M/s
Описание
Фирма , търговец на авточасти, предназначени за износ търси динамичен и търсещ професионално развитие специалист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ.

Фирмата предлага много добри условия за работа, петдневна работна седмица с работно време от 9 до 17 ч. и възможност за професионална реализация.

Задължения:
- Организира административната дейност на фирмата
- Координира дейността на Управителя.
- Обработва документи
- Работи със специализирани програми
- Комуникира с клиенти и доставчици в страната и чужбина
- Работи в екип

Изисквания:
- Образование- висше
- Английски език- добро работно ниво
- Отлична компютърна грамотност
- Опит на подобна позиция
- Добри организационни умения
- Шофьорска книжка кат.В
- Позитивна и комуникативна личност

Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения, моля изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:
От 800 до 900 лева на месец

Категория:
Промишлени продукти
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Пловдив
Дата:
27.Март.2019
Организация:
Еlteh
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Еlteh може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 266 576 автобиографии и 41 581 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.