Обява
Easy Consult

Специалист подбор на персонал- Шумен
Описание
Специалист подбор на персонал
От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Варна, Пловдив и Бургас.

Във връзка с разрастване на дейността ни търсим усмихнат, ентусиазиран и целеустремен кандидат, който да се присъедини към нас на позицията:

~ Специалист подбор на персонал ~

Какво ще правя и за какво ще бъда обучен?
Активна комуникация с бизнес партньори, доставчици и служители на компанията;
Организиране на срещи с кандидати и работодатели;
Активна работа с база данни за набиране на персонал;
Участие в кариерни форуми и други събития, свързани с подбора и развитието на човешките ресурси;
Събиране, организиране и съхраняване на трудови досиета;
Взаимодействие на ежедневна база с клиенти, колеги и мениджъри по проекти с цел осигуряване спазването на съответните корпоративни процеси и процедури;
Консолидиране на графици, обработка на документи за отсъствия, въвеждане на информация, свързана с начисляване на заплати и допълнителни придобивки;
Други административни дейности според необходимостта по проекти.
Ще се справиш успешно на тази позиция, ако притежаваш:
Отлични комуникативни умения, амбициозен си и не се боиш от предизвикателствата
Висше образование и желание за развитие в сферата на човешките ресурси;
Умения да работиш самостоятелно и да приоритизираш задачите си;
Положително отношение към работния процес и работата с хора;
Внимание към детайлите и обработката на дании.
С предимство се разглеждат кандидати, които:
Имат сходен професионален опит – работа в отдел Човешки ресурси, в подбора на персонал, ТРЗ, офис мениджмънт;
Владеят турски език.
Кандидатствай при нас и можеш да получиш:
Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
Стимулиращо възнаграждение, бонусна система и възможност за развитие;
Позитивна и приятелска работна атмосфера;
Тийм билдинг и организирани екипни събития;
Възможност да се докоснеш до бизнеса на нашите клиенти и да изследваш и опознаеш различни индустрии на пазара на труда.
Ако успя да разпознаеш себе си в тази роля, изпрати ни автобиография сега.

Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:

Трудов опит:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Служители

Категория:
Производство
Държава:
България
Населено място:
Гр. Шумен
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park 1
Дата:
29.Юни.2018
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 262 039 автобиографии и 40 607 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.