Обява
Adecco Bulgaria Ltd

Supply Chain Coordinator with German OR French
Описание
Supply Chain Coordinator with German OR French
Our client is Xerox Business Services Bulgaria.

Xerox Corporation is an $11 billion technology leader that innovates the way the world communicates, connects and works. Xerox embraces the increasingly complex world of paper and digital. Office and mobile. Personal and social.

Xerox is represented across the globe – in more than 160 countries.

Xerox Business Services Bulgaria has been formed in 2016 and is successfully operating in Sofia.

There is an opportunity to become a part of one of the teams of Xerox Business Services Bulgaria as a Supply Chain Coordinator with German OR French.

Responsibilities:

- Manage Order Management and Logistics processes;
- Manage relevant Customer details: input information, provide validation of Orders and Pricing;
- Ensure the close loop process between Engineer and Supply Chain, corporate clients;
- Respond to customers’ queries and questions and provide solutions;
- Ensure on time allocations of orders;
- Handles non-deliveries of spares shipments;
- Communication and support of various internal teams;
- Manage the resolution of Partner/ Customer queries within corporate guidelines;
- Raise escalations.

Your skills:

- Fluency in GERMAN or FRENCH;
- Working level of English;
- 1+ years’ experience in Customer Service Environment;
- Experience in Logistics/ Order Management/ Supply Chain is an advantage;
- University degree;
- Target driven individual, motivated to achieve results.

The offer:

- Very good working conditions;
- Excellent remuneration package + bonus system;
- Opportunity for on-boarding and on-the-job training;
- Professional and positive working environment;
- Opportunities for professional development;
- Great office view;
- A friendly and a happy team to join.


If you meet all the requirements, please send your resume.

Only successful candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality.

Recruitment license from National Agency of Employment N=1814
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Немски език, Френски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, Младост 4, Бизнес парк, сграда 11 А, ет.2
Дата:
31.Август.2018
Организация:
Adecco Bulgaria Ltd
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 262 799 автобиографии и 40 899 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.