Обява

Специалист Организационно развитие
Описание
Фондация „За Нашите Деца" вече 26 години работи за това всяко дете в България да расте в сигурна и подкрепяща семейна среда. Нашата амбиция е нито едно дете да не прекара дори ден в самотата и изолацията на социалните институции. Да създадем цялостна среда за развитие и щастливо детство и за най-уязвимите деца в България.
Ние предоставяме палитра от социални услуги в подкрепа на деца в ранна възраст и семейства в риск, осигуряваме специализирани терапии, обучаваме и подкрепяме осиновителни и приемни семейства, а нашият Център за настаняване от семеен тип „Детска къща“ дава подслон и временна грижа за деца без родители.


Приемате ли изграждането на гражданското общество в България като тема, която ви интересува?

Искате ли със знанията и уменията си да допринесете за развитието на една от водещите неправителствени организации в България?

Желаете ли да натрупате още знания и ключови умения, учейки се от водещите практики и модели за развитие на гражданските организации?

Ако отговорът на тези въпроси е „Да“,
То тогава Вие сте човека, когото търсим да се присъедини към нашия екип като:
Специалист „Организационно развитие“


Роля и отговорности:
• Анализиране на организационните резултати, капацитет и развитие и дефиниране на мерки за тяхното подобряване
• Съдействие за управление на отношенията със стратегически важни организации, личности, експерти и лидери
• Съдействие за стратегическото и оперативно планиране на фондацията
• Работи съвместно с мениджърския екип за поддържането на високо ниво на прозрачност и комуникиране на постиженията на организацията
• Организира и съхранява всички документи, свързани със законната дейност на организацията
• Прилага всички актуални методи за постигане на развитие на организацията
• Интегрира принципи на работа с деца в дейността и управлението на организацията

Професионални компетенции:
• Висше образование
• Умения за ефективна работа със служители от всички нива на организацията
• Отлични аналитични умения
• Добре развита способност за правилно планиране на времето при работа с крайни срокове


Личностни качества и умения:
• Отлични писмени и устни комуникационни умения
• Отлично владее английски език
• Компютърна грамотност (Word, Excel, PowerPoint, Canva)
• Способност за правилно планиране на времето при работа с крайни срокове



Организацията предлага:
• Работа във високо мотивиран и професионален екип
• Динамична и иновативна среда на работа
• Коректни условия на труд
• Обучения за личностно и професионално развитие


Ако Вие искате да работите за динамично развиваща се организация с утвърдена програма за грижа за хората...
Ако искате да подкрепите най-малките деца в риск и техните семейства...
Ако сте учещ се човек, за когото развитието е важно...

Кандидатствайте при нас като изпратите Вашата автобиография в срок до 30 юни. Ще разгледаме всички постъпили кандидатури и ще се свържем с избраните кандидати, които ще поканим на интервю.
Ако не успеете да откриете отговори на всичките си въпроси, моля не се колебайте да се свържете с Ана Врачанска, асистент „Човешки ресурси“, на a.vrachanska@detebg.org или 0882 336 485.
Личните Ви данни ще бъдат използвани само за нуждите на подбора, съгласно изискванията на ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София Еърпорт Център, сграда В2, ет.2, бул. „Хистофор Колумб“ 64, София 1592
Дата:
14.Юни.2018
Организация:
Фондация за Нашите Деца
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Фондация за Нашите Деца може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 261 547 автобиографии и 40 449 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.