Регионален Мениджър Продажби- София
Описание
От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините.
Нашият клиент е лидер в производството на качествени вина и високоалкохолни напитки в България. Компанията вярва, че е близостта с потребителите, високият контрол на производството, отличното качество и модерната визия на продуктите са ключът към лидерството на пазара. Към екипа си биха искали да присъединят:
Регионален Мениджър Продажби
Увереността се подхранва от желанието, страстта и нуждата от успех.
Уверени ли сте, че:
Бихте могли да управлявате екип от млади търговци в поверения район- изготвяне на графици на посещения по обектите, поставяне на месечните цели за продажби, провеждане на ежедневни срещи със зоналните мениджъри за контрол и съдействие при изпълнението поставените цели?
Можете да контролирате нумеричната дистрибуция на продуктите на компанията и спазването на мърчандайзинг стандартите в търговските обекти?
Можете да управлявате общия бюджет на региона, включително за рекламни съоръжения и материали?
Бихте взимали участие в планирането на продажбите за следващ период и изготвяне на бизнес план за развитието на поверения регион?
Ще прилагате на системите за управление на представянето – поставяне на годишни цели и провеждане на полугодишна и годишна оценка?
Ще прилагате системите за развитие и обучение – осигуряване на необходимите за развитието на търговците обучения със съдействието на ЧР отдела?
А дали:
Имате търговски и управленски опит в областта на търговията с бързооборотни стоки – минимум 3 години?
Имате Висше образование?
Познавате бизнеса и управленските принципи за стратегическо планиране, разпределение на ресурси, човешки ресурси, техники за лидерство, методи на производство и координация на хора и ресурси?
Познавате принципите и методите за насърчаване и продажба на продукти или услуги?
Притежавате умения за създаване и управление на екипи?
Имате добри комуникативни, организационни и оперативни умения?
Владеете английски език на работно ниво?
Тогава на препускайте тази възможност, защото компанията ще ви предложи:
Професионално развитие в стабилна среда, в екип от млади специалисти;
Свободата да реализирате вашите идеи според поставените корпоративни цели;
Условия на труд и придобивки, които ще удовлетворят личните ви цели;
Възможност да участвате в различни обучения и корпоративни мероприятия;
Очакваме ви!
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park 1
Дата:
24.Септември.2024
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Easy Consult може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.