Ръководител, Oтдел “Развитие и ангажираност на служителите” в Контактен център
Описание
General duties:
Организира и управлява процеса по професионализация на консултантите
Организира и участва в изработване и стандартизиране на учебни програми и материали, презентации за обучения, тестове, тренировъчни казуси, свързани с нуждите на квалификационния процес
Управлява процеса по въвеждане в работата (Onboarding process) и обучение на новоназначени служители в Контактен център
Инициира, разработва и организира обучения по меки умения и други инициативи за повишаване на квалификацията и компетенциите на служителите в Контактен център
Създава, управлява и организира процеса по проследяване качеството на обслужване в Контактен център и предприема действия за подобряването му
Управлява процеса по мониториране клиентската удовлетвореност от услугите предоставени в Контактен център и предприема действия за поддържане на отлично клиентско обслужване
Инициира и организира изпълнението на инициативи за повишаване мотивацията и ангажираността на служителите в Контактен център
Активно комуникира и взаимодейства с всички бизнес звена за да анализира нуждата от обучения, подкрепа, развитие и мотивация на служителите
Requirements:
Умения за мотивация и коучинг
Внимание към хората и вяра в техните възможности за развитие
Отлични комуникационни и презентационни умения
Умения за управление на промяна в компанията и вяра в културните ценности
Умения за работа в екип
Умения за управление на хора
Имате професионален опит в обученията на хора
Имате професионален опит в процеса по проследяване качеството на обслужване, извършване на одита за качество и работа с карти за оценки на качеството
Клиентската удовлетвореност и отличното клиентско изживяване са ваша цел
Отговорен сте, инициативен, с предприемачески дух
Ангажиран сте към работата и изпълнението на поставените задачи
Креативен сте, с новаторско мислене и склонен да реализирате промени, които носят добавена стойност
Споделяте опит, идея, приятни моменти с колегите
Умеете да работите в екип
DSK Bank offers:
Позитивна и динамична среда и множество възможности за кариерно развитие;
Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец;
Допълнително здравно осигуряване;
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране, както и за други банкови продукти и услуги;
Мулти спорт карта на преференциални цени;
20 + 5 дни платен годишен отпуск;
Годишен бонус в зависимост от представянето.
Documents for application:
CV
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Категория:
Aдминистративна дейност и продажби
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
18.Юни.2025
Организация:
Банка ДСК АД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Банка ДСК АД може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.