Обява
Adecco Bulgaria Ltd

Счетоводител и ТРЗ- Пловдив
Описание
Счетоводител и ТРЗ
Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. По тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция, съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

За наш клиент, водеща компания в сферата на счетоводните, финансовите и одит услугите, част от международна група консултантски фирми, търсим да назначим Счетоводител и ТРЗ в гр. Пловдив:

Основни задължения и отговорности:
Обработка на финансово-счетоводни документи, работни заплати и др. съответстващи документи;
Въвеждане на данни в специализирани счетоводни и други програмни продукти, включително и в офиса на клиента;
Изчисляване на трудови възнаграждения и осигуровки, изготвяне на ведомости за заплати, деклариране на данни, свързани с начисляването и плащането на осигуровки;
Изготвяне на справки и отчети, изисквани от ръководството или държавни институции;
Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения към тях, заповеди за освобождаване и трудови книжки;
Организиране на спазването на разпоредбите на законодателството, свързани със ЗЗБУТ;
Изготвяне на междинни и годишни финансови отчети и други справки и отчети за управленски нужди;
Изготвяне на статистически отчети и отчети за БНБ;
Участие в инвентаризации;
Работа с електронен подпис, водене на каса и електронно банкиране;
Контактно лице за клиентите, за които отговаря, както и с НОИ, НАП, банки и одитори.
Изисквания:
Висше икономическо образование - бакалвър или магистър по Счетоводство;
Стаж по специалността - минимум 2 години;
Познания в областта на трудовото и данъчното законодателство;
Много добро ниво на владеене на МS Office (Excel);
Добро владеене на английски език;
Владеене на немски език е предимство;
Умения за работа с клиенти;
Умения за работа в екип.
Вие получавате:
Конкурентно възнаграждение;
Възможости за обучение и развитие;
Работа по международни ангажименти и консултантски проекти за местни и чуждестранни компании под ръководството на старши счетоводител или от клиента.
Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете актуална автобиография на английски език. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната агенция по заетостта №1814/8.12.2014
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
София, Младост 4, Бизнес парк, сграда 11 А, ет.2
Дата:
31.Август.2018
Организация:
Adecco Bulgaria Ltd
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 262 769 автобиографии и 40 897 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.