Обява
Adecco Bulgaria Ltd

Одит Мениджър
Описание
Одит Мениджър
Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. По тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция, съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.
За наш клиент, водеща компания в сферата на счетоводните, финансовите и одит услугите, част от международна група консултантски фирми, търсим да назначим Мениджър Външен одит в гр. София:

Цел на позицията:

Управлява одитиращите процеси за клиентите на компанията в съответствие с приетите правила и гарантира, че се спазва одит методологията.

Бизнес развитие:

• Развива и поддържа продуктивни взаимоотношения с мениджмънта на клиента на компанията;
• Генерира нови бизнес възможности и проактивно идентифицира възможности да продава услугите на Фирмата, които дават добавена стойност за клиента и демонстрират разбиране на конкурентната ситуация на клиента;
• Разбира набора от услуги на фирмата и активно преценява / представя начини, за да приложи знания и услуги.

Одит методология и стандарти:

• Идентифицира процедури за подобряване на икономическите показатели поангажимента, изпълнява необходимите процедури по-ефективно и елиминира работата с ниска стойност;
• Делегира работа ефективно и мониторира прогреса, за да гарантира, че очакванията на клиента се изпълнени. Инициира дискусия с екипа по клиента и получаване на постоянна обратна връзка от клиента;
• Проактивно наблюдава и адресира проблеми с фактурирането и събираемостта;
• Отговаря пред Съдружника по ангажимента и всички важни въпроси относно одита на клиента;
• Изпълнява подходящи процедури за повторни годишни оценки на клиентите;
• Насочва въпроси от етично естество, независимост и конфликти свързани с клиенти и задачи към Съдружник;
• Гарантира следването от екипа на Фирмените политики и процедури за управление на риска.

Управление на екипи:

• Избира и ръководи одитиращ екип с подходящи за ангажимента умения, за да изпълни поставените цели съобразно одит стандартите;
• Насърчава ефективна работа в екип и дава свобода на персонала, за да им позволи да постигнат целите на ангажимента, както и своите лични цели за ефективност;
• Провежда навременни прегледи на изпълнението / ефективността на екипа и им дава съвети и консултации относно професионалното им развитие;
• Управлява, мотивира и осигурява напътствия на екипа и идентифицира нужди от обучение и осигурява обучение, базирано на презентации и подходящи курсове;
• Управлява, мотивира и осигурява напътствия на персонала;
• Идентифицира нужди от обучение и осигурява обучение чрез уреждане и презентиране по време на подходящи курсове;
• Наблюдава работата на екипа, за да се увери, че тя съответства на стандартите за качество и одит подхода на Фирмата.

Изисквания:

• Висше икономическо образование;
• Квалифициран експерт- счетоводител (ДЕС или АССА);
• Предишен опит след сертифицирането по ДЕС - минимум 4 години;
• Много добро владеене на английски език (писмено и говоримо);
• Владеене на друг език е предимство;
• Отлични познания по МСФО и МОС (познания по Търговско право са предимство);
• Проактивен, с отлични комуникативни умения и възможности за презентиране;
• Умения за сформиране, управление и оценка на екипи;
• Възможност за краткосрочни пътувания в страната.
Вие получавате:
• Конкурентно възнаграждение;
• Възможности за обучение и развитие /АССА/;
• Работа по международни ангажименти и консултантски проекти за местни и чуждестранни компании под ръководството на Съдружник или от клиента.

Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете актуална автобиография. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната агенция по заетостта №1814/8.12.2014
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, Младост 4, Бизнес парк, сграда 11 А, ет.2
Дата:
3.Август.2018
Организация:
Adecco Bulgaria Ltd
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 262 330 автобиографии и 40 740 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.