Управление на корпоративните комуникации чрез брандовата и рекламна политика на компанията
Описание
1.Косвено управление на целеви групи.
- Манипулативни психотехнологии и организация на масирани «promotion-акции».
- Построяване образа на марка-събитие; креативност и ефективност
- Методи за визуално построяване на образа.
- Психологическа ефективност на текстовите въздействия.
- Управление на несъзнателните асоциации с цветове и чувства.
2.Стимулиране на активността на целевите групи.
- Особености на възприятието на рекламни съобщения от целевите групи.
- Създаване на ефективни новини за марката.
- Методи за «филтрация на идеите» с помощта на СМИ.
- Способи за форматиране на реални събития.
- Теория за «настройка на нужната вълна».
- Тестови методики.
3. Успешната презентация-психодрама
- Тренинг-защита на проект.
- Упражняване на техники, коиторазвиват ефективността в себеизразяването,
4. Психология на комуникациите в рекламата
- Психология на комуникациите в рекламата - проследяват се механизмите на комуникациите в рекламния процес;
- Креативност в рекламата - творческият процес в създаването на реклама, психологическите процеси във въздействието на рекламните послания; разглеждат се техники за креативно мислене; индивидуални и групови техники в психодрамата; ролеви игри и самопознание;
- Основите на имиджмейкърството, политическата реклама, психологията на комуникациите в PR-a;
Цена на курса:
120 лв.
Вид на курса:
Дневен
Категория:
Други курсове
Начална дата:
21.10.2005
Крайна дата:
21.10.2005
Място на провеждане:
София
Телефон:
02/989 40 70 вътр.120
Лице за контакт:
Румяна Бинева
Организация:
"Адвайз център"
Емайл:
advisekonkursi@abv.bg