МАРКЕТИНГ-ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА
Описание
Обучението включва базови теоретични познания в областта на маркетинга като съвременна бизнес дейност и решаване на практически казуси от българската и световна маркетингова практика. Подходящ е за мениджъри от средно управленско ниво, мениджъри на търговски отдели и всички специалисти, които пряко участват в бизнес дейностите и искат да повишат знанията си в областта на маркетинга.
Програмата включва:
-принципи на маркетинга: маркетингът като съвременна бизнес теория и практика;
-маркетингова среда и практически техники за анализ на средата;
-специфика на маркетинг микса на стоки и услуги;
-сегментиране на пазарите и особености на потребителското поведение на потребителски и бизнес пазари;
-маркетингови проучвания и информационна система;
-продуктова политика и управелние на продуктово и брандово портфолио;
-ценова политика;
-дистрибутивна политика и логистика;
-комуникационна политика-интегрирани маркетингови комуникации;
-съвременни маркетингови тенденции и практики.
Цена на курса:
0 лв.
Вид на курса:
Вечерен
Категория:
Други курсове
Начална дата:
30.07.2009
Крайна дата:
30.08.2009
Място на провеждане:
Варна
Телефон:
052/ 612-723, 602-490, 612-723
Лице за контакт:
Ирена Добрева
Организация:
ЗЕНИТ - Агенция за подбор на персонал и управление на човешки ресурси
Емайл:
zenit@dir.bg