Тренинг – семинар: „Работа с клиенти чрез Call center”
Описание
Програмата е ориентирана към служители работещи като телефонни оператори, които се нуждаят от повишаване на професионалната си квалификация, както и придобиване на умения за работа под стрес и напрежение спрямо индивидуалните им психологически качества.
Целта е подобряване на работната атмосфера, недопускане стресът и напрежението да влияят пряко на изпълнението на професионалните задължения и намаляване влиянието на негативите от проведените телефонни разговори.
Тренинг-семинара включва информация, дискусии и ролеви игри, насочени към:
• Умения за подготовка на разговор
• Умения за започване на разговор
• Обратна връзка – умения за възприемане на инфомацията
• Блокиращи моменти при провеждането на телефонен разговор
• Ефективност при задаване на въпроси
• Принципи на активно слушане и отговаряне
• Необходимост от супервизия на екипа
След приключване на тренинга Вие ще можете – да подобрите начина си на работа, да имате един по-различен поглед върху клиентите. Да създадете свой собствен стил на работа, без това да противоречи на фирмените изисквания. Да разберете нещо повече за себе си и как реагирате в напрегната ситуация, както и да откриете възможности за снемане на стреса от ежедневната комуникация с различните типове клиенти.
Цена на курса:
236 лв
Вид на курса:
Дневен
Категория:
Други курсове
Начална дата:
21.11.2013
Крайна дата:
22.11.2013
Място на провеждане:
София
Адрес:
бул."Скобелев" №45
Телефон:
0886984620
Лице за контакт:
Организация:
АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД
Емайл:
info@hr-hermes.com