Умения за продажби и обслужване по телефона
Описание
Целева група:
Служителки и служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж.
Цели:
Участничките и участниците ще тренират важни за практиката аспекти с цел, представяне на високо ниво на Вашата фирма в областите на продажбите, обслужването на клиентите, сервиза и обвързването на клиентите.
Теми:
Следните теми са на разположение, върху които според нуждите на участничките и на участниците, според ситуацията, ще бъдат поставени ударенията и ще бъдат индивидуално разгледани:
1.Печелившо поведение по телефона, с активно слушане и правилни въпроси.
2.Чрез компетентност - сигурност в себе си и убеденост в продуктите и услугите, които предлага Вашата фирма.
3.Сценарии за водене на телефонни разговори: с езика на тялото, поздрав и представяне, изграждане на отношения, изучаване на потребностите (въпроси и аргументация), обработка на възражения, приключване на продажбата, след продажбно обслужване.
4.Рекламацията като шанс.
5.Създаване, изграждане и управление на отношенията с клиентите.
Цена на курса:
468 лв
Вид на курса:
Съботно-неделен
Категория:
Други курсове
Начална дата:
16.06.2012
Крайна дата:
17.06.2012
Място на провеждане:
София
Адрес:
Парк Хотел Витоша
Телефон:
02 860 15 77
Лице за контакт:
Борислава Монева
Организация:
Дитерамб Консулт ЕООД
Емайл:
office@diterambconsult.com