Обява
Adecco Bulgaria Ltd

Специалист ТРЗ
Описание
Специалист ТРЗ
Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. Поради тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

За един от нашите клиенти търсим кандидат за позицията Специалист ТРЗ.

Отговорности:

Създава и следи за изрядността на трудовите досиета на служителите в компанията;
Изготвя трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение на служителите;
Изготвя необходимите документи за регистрирането им в НАП;
Работи с електронен подпис;
Водене на кореспонденцията с НАП, НОИ и Главна инспекция по труда;
Изготвя граждански договори, анекси, сметки за изплатени суми и приемо-предавателни протоколи за приета работа;
Оформя документите за отпуски /молби и заповеди/;
Приема болнични листове / обработка и подаване /;
Следи за спазване на разпорежданията на ЗБУТ. Попълва редовно книгите за начален и периодичен инструктаж.
Следи за спазване на сроковете;
Изготвя графици при сумарно изчисляване на работното време и присъствени форми за месеца;
Изготвя платежни документи за изплащане на възнагражденията на работниците и служителите;
Води дневник за издадени трудови книжки;
Подготвя справки и финансови анализи за ръководството.
Комуникира и координира работата със счетоводната къща на компанията;

Изисквания:

Висше икономическо образование е предимство.
Умения за работа със счетоводен софтуер ТРЗ и ЛС.
Професионален опит като специалист ТРЗ и ЛС минимум 3 години с персонал над 500
Отлични познания и опит в областта на трудовото и осигурителното законодателство.
Много добра компютърна грамотност - WORD, EXCEL, софтуер за обработка на заплати, онлайн банкиране.
Умение за определяне на приоритетните задачи и спазване на сроковете.

Компанията предлага:

Работа в стабилна, бързо развиваща се компания;
Високо стартово възнаграждение;
Фирмено обучение;
Динамична и интересна работа.

Ако позицията представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете ни Вашето CV.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, Младост 4, Бизнес парк, сграда 11 А, ет.2
Дата:
3.Август.2018
Организация:
Adecco Bulgaria Ltd
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 262 332 автобиографии и 40 741 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.