Обява
Adecco Bulgaria

Ръководител митническо обслужване
Описание
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.

От името на наш доверен клиент, който е международно производствено предприятие, търсим да назначим опитен кадър на позиция

Ръководител митническо обслужване

Основни задължения и отговорности:

- Да планира, организира, ръководи, изпълнява и контролира дейността по логистичното и административно обслужване на транзакциите в частта на въвеждането и/или експортът им на и/или от географската територия на Европейския съюз;
- Да е добре запознат с приложимите закони, режими и подзаконови нормативни актове;
- Да отговаря за точното и надлежно митническо оформяне на транзакциите, документално обезпечаване на логистичните схеми и движението на стоките;
- Да отговаря за оптималната организация на вътрешно-заводската логистика;
- Да отговаря за цялостната координация, организация, контрол и резултати на екипа, който къроводи;
- Да отговаря за ефективното комуникиране и координиране на работата, да подсигурява необходимата информация и документи;
- Да отговаря за недопускане на допълнителни разходи за дружеството в резултат от пропуски, свързани с административно/митническо обслужване или търговско/логистичната схема, за която отговаря и провежда;
- Да отговаря за точността на изготвяните справки и информация спрямо одобрения формат и ниво на достъп;
- Носи отговорност за въведената информация в SAP R/3;

Необходима квалификация:

- Предишен опит на подобна позиция – минимум 3г.;
- Предишен опит в управлението на хора;
- Висше икономическо образование;
- Добро познаване на митническото законодателство;
- Владеене на MS Office и MS Windows;
- Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Валидна шофьорска книжа – В категория;
- Гъвкавост и умения за приоритизиране на задачите;
- Дипломатичност;
- Енергичност и инициативност.

Компанията предлага:
- Възножност да се присъените към екипа на доказала се международна компания;
- Атрактивно заплащане и бонуси;
- Допълнителни социални придобивки – ваучери за храна, изхранване на работното място, транспорт.

Ако отговаряте на всички изисквания и сте заинтересовани в нашето предложение, не се колебайте да кандидатствате още днес!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814/8.12.2014.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър, Профил: Икономика

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:
От 2000 до 2500 лева на месец

Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Дата:
28.Март.2018
Организация:
Adecco Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 260 647 автобиографии и 40 115 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.