Обява
Easy Consult

Експерт бизнес развитие
Описание
От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрасна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.

Наш клиент - придобил безупречна репутация в банковата сфера, както у нас, така и в международна бизнес среда – търси да присъедини към своето голямо семейство Експерт бизнес развитие.

Вие ще имате за задача да:
• Отговаряте за ефективната дейност на банковия офис – прилагане и развитие на стандартите на банката за обслужване на клиентите и управление на персонала;
• Поемате всички отговорности, свързани с организацията на клиентското обслужване и кредитния процес за фирми и граждани;
• Установявате и развивате дългосрочни бизнес отношения с клиентите на банката;
• Отговаряте за осъществяване на ефективни продажби на цялата гама продукти в Дирекция Банкиране на дребно;
• Разрешавате възникнали по-специфични случаи при обслужването на клиенти в банката;
• Изготвяте анализи за дейността на офиса и да отчитате резултатите от нея пред прекия си ръководител.

Искате ли да получите?
• Стандартно работно време;
• Допълнителни социални придобивки;
• Изкачване по стълбичката на успеха в една от най-утвърдените финансови организации;

Ако нашето предложение отговаря на Вашето търсене, не се колебайте да ни изпратите Ваша автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.


Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър, Профил: Профил

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Специални умения:
Профилът на кандидата, който ще ни впечатли: • Притежава висше икономическо образование; • Има компютърни познания и умения - MS Office; • Придобил/а минимум 1 година релевантен опит и високи познания в банковия сектор; • Притежава ярко изявени лидерски и организационни умения; • Владее английски език - ще бъде значително предимство.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Банково дело
Счетоводство и Одит
Финанси
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park 1
Дата:
31.Май.2017
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 256 299 автобиографии и 38 414 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.