Изкуството на успешните продажби и работа с ключови клиенти
Описание
1. Етапи на професионалната продажба
▪ Идентификация на потенциалните клиенти;
▪ Търсене на път към клиента-печеливша продажбена стратегия;
▪ Изгржадане на комуникацията с клиента - стратегия и постъпкова тактика за продължителни взаимоотношения с клиентите;
▪ Презентация на офертата;
▪ Стратегии за убеждаване на клиента-отговорите на най-важните въпроси; примери;
▪ Стъпки за спечелване на клиента-неутрализация на трудни клиенти и ситуации;
▪ Преговорите – успешната комуникация; стъпки; договаряне; мястото на “изваждане” на офертата;
▪ Комуникация след момента на продажбата; корпоративна култура.
2. Личността на търговеца, който продава
▪ Видове продаваческо поведение; личностни модели;
▪ Поведенчески модели и нагласи; продажбени цели; интереси и ползи;
▪ Услугата и нейната презентация.
▪ Игра - техники за убеждаване
3. Личността на търговеца, който купува
▪ Типове клиенти - поведенчески модели;
▪ Поддържане на положителните нагласи.
4. Ключови клиенти
Получаване на знания за основните стратегии на продажби и алгоритъм за подготовка на ефективна работа с ключовите клиенти на компанията;
Разширяване на познанията и уменията в психология на комуникациите с клиентите, с цел повишаване обемът на продажбите и поддържане високо равнище на корпоративната култура;
Структуриране на ситуацията и построяване на постъпкова тактика за ефективна работа със стратегически клиенти;
Развиване на уменията за самопрезентация; Водене на преговори в напрегнати, проблемни и конфликтни ситуации; Преодоляване на съпротивата и напрежението в отношенията; Корпоративна работа с клиентите
Цена на курса:
100 евро
Вид на курса:
Дневен
Категория:
Други курсове
Начална дата:
27.01.2006
Крайна дата:
27.01.2006
Място на провеждане:
София
Телефон:
02/989 40 70 вътр.120
Лице за контакт:
Румяна Бинева
Организация:
"Адвайз център"
Емайл:
advisekonkursi@abv.bg