Партизански (guerilla) маркетингови и рекламни кампании
Описание
Какво прави една фирма, която няма огромен бюджет за реклама/PR/директен маркетинг? Какво прави маркетинг експертът, когато кризата започне да "изяжда" бюджета? Как се бори, с какви средства оцелява днес една марка? Търси клиента с нетрадиционни подходи - с партизанска реклама/PR/маркетинг - не само за да оцелее, но и да спечели!
Guerilla (партизанска) реклама/PR/директен маркетинг се определя от създателя на този метод Джей Конрад Левинсън като "постигане на конвенционални цели като печалба и продажби с неконвенционални методи, които заместват паричните инвестиции с инвестиции от време, изобретателност и енергия".
Хорариум: 20 астрономически часа.
Сертификат за завършен курс
Можете да изберете и дистанционна форма на обучение през интернет.
Цена на курса:
300 лв.
Вид на курса:
Вечерен
Категория:
Други курсове
Начална дата:
27.04.2009
Крайна дата:
01.05.2009
Място на провеждане:
София
Телефон:
02/951 67 75
Лице за контакт:
Велина Великова
Организация:
M3 Communications College
Емайл:
college@m3bg.com