Start.Bg
Курс
Обява
АГЕНЦИЯ АН-МАРИ

ПРАКТИЧЕСКИ КУРС ЗА ОФИС СЪТРУДНИЦИ
Описание
ПРАКТИЧЕСКИ КУРС ЗА ОФИС СЪТРУДНИЦИ

и придобиване на умения за работа в офис



Описание: курсът е предназначен да даде нови практически знания и умения за работа в офис.Чрез това обучение вие можете да повишите качествено нивото на уменията и квалификацията си, ако вече сте работещ човек.



Учи се чрез специално разработен учебник помагало, който е безплатен за курсистите. В него са включени всички теоретични и практически лекции и помагала за работа с WORD, EXCEL, INTERNET, OUTLOOK версии 2003 и 2007.



Използват се аудио визуални средства – учебни филми, които онагледяват лекциите и упражненията визуално и подпомагат курсистите в усвояването на теорията и практиката.



НОВО АБСОЛЮТНО БЕЗПЛАТНО само за нашите обучаеми ЕЛЕКТРОННИ ДНЕВНИЦИ за деловодство, разработени специално за целите на входящата и изходяща кореспонденция.



Допълнителен бонус: всички документи, помощни програми, разработената кореспонденция на български и английски език и всички упражнения се записват на CD за курсиста, за да могат да се използват и в практиката.



ПРОГРАМА НА КУРСА :



КОМПЮТЪРНИ УМЕНИЯ:



WORD - създаване на писма, факсове, формуляри и други текстови документи.

EXCEL електронни таблици, изчисляване на ддс, ведомост за заплати в EXCEL, калкулация на цени, начисляване на производствени и фирмени разходи, изчисляване на месечни обороти по клиенти, графици.

INTERNET Търсене на информация

EЛЕКТРОННА ПОЩА OUTLOOK EXPRESS – създаване на фирмена визитка за подпис, попълване на адресен указател, организиране на контактите.

МАШИНОПИС десетопръстна система на кирилица

ЕЛЕКТРОНЕН ОРГАНАЙЗЕР правене на програма на ръководителя, съставяне на бележки, контакти, задачи, напомняне чрез аларма и даване на приоритет по седмици, месеци и за годинатата.



ДЕЛОВОДСТВО



Програма за електронни дневници за входяща и изходяща поща както и за вътрешна административна документация.

Създаване на архив в компютъра чрез цветни папки и на хартия в класьори.



КОРЕСПОНДЕНЦИЯ



Съставяне и оформяне на търговска кореспонденция по различни стандарти – оформяне на фирмена бланка с надписи и лого, съставяне на шаблони на документи

Фирмени бланки за факс, писмо, заповеди, служебни бележки, и друга административна документация.

оформяне на визитки, надписи за класьори, надписи за дискове, самозалепващи се стикери за пликове за писма

създаване на формуляри за попълване на компютър и на ръка.



СЧЕТОВОДНИ

Попълване на приходни и разходни ордери на компютър.

Попълване на фактури и въвеждане на клиенти и стоки, издаване на справки за издадени вече счетоводни документи за складови Наличности и обороти.



КОМУНИКАЦИЯ

Комуникация на работното място с колеги и ръководители, как да не допускаме грешки и винаги да сме подготвени.

Комуникация по телефона – правилно провеждане и предаване на телефонните разговори и съобщения.

Организация на работното място – създаване на необходимите папки и класьори за документи, създаване на списъци и организиране на информацията в компютъра и на хартия.

Разпределение на задачите – примерни графици за разпределяне на текущите работни задачи.





Курсът е с продължителност 10 дни по 4 часа на ден или 40 астрономически часа



ДАТИ ЗА ЗАПОЧВАНЕ НА КУРСА ЗА МЕСЕЦ ЮЛИ

7 ЮЛИ, 14 ЮЛИ, 21 ЮЛИ, 28 ЮЛИ



ГРУПИТЕ СА:



СУТРЕШНА ОТ 10.00 ДО 14.00

СЛЕДОБЕДНА ОТ 14.00 ДО 18.00



ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

02/987 66 97

jobs@an-mary.com; obushenie@an-mary.com



След приключване на обучението се полага тест и се издава удостоверение.

Всеки понеделник започва курс. Работи се в малки групи /до 4 човека/ всеки сам на компютъра.
Цена на курса:
200 лв.
Вид на курса:
Дневен
Категория:
Други курсове
Начална дата:
28.07.2008
Крайна дата:
11.08.2008
Място на провеждане:
София
Телефон:
02/4895065
Лице за контакт:
Панева
Организация:
АГЕНЦИЯ АН-МАРИ
Емайл:
jobs@an-mary.com


Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 252 023 автобиографии и 36 817 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.
Анкета
Какви курсове за повишаване на квалификацията бихте посещавали, ако имате свободно време?
Компютърна грамотност
Чужд език
Продажби/Маркетинг
Лидерски/Мениджърски умения
Кариерно консултиране
Никакви, не желая да посещавам курсове
RSS Новини