Обява
Easy Consult

Офис мениджър
Описание
От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие от нашите партньори и предлага цялостни решения в областта на подбора на персонал. Разполагаме с различни позиции за едни от водещите работодатели в сферата на Финанасите и счетоводството, Обслужването на клиенти, Продажбите, Информационните технологии и др.

За наш клиент - лидер в областта на информационната сигурност, търсим Офис мениджър.

Ваши задължения ще бъдат:

• Организиране на срещи, посещения на/при клиенти, посрещане на гости, организиране и приемане доставки на офис консумативи, куриерски фирми и др.;
• Организиране и координиране на бизнес пътувания и посещения на чуждестранни партньори;
• Управление на входяща и изходяща кореспонденция и комуникация (имейл, телефон);
• Комуникация с нови и съществуващи клиенти относно дейността на фирмата и предлаганите от нея услуги;
• Подпомагане на дейности, свързани с администрирането на персонала (работни заплати, отпуски, болнични и др.).

Вие сте идеалният кандидат, ако притежавате:

• Завършено висше образование – Бизнес администрация или друга свързана специалност;
• Отлични писмени и комуникационни умения на български и английски език;
• Поне една година опит на подобна позиция в международна компания;
• Способност за работа под напрежение, спазване на поставени срокове и самостоятелно вземане на решения в определените правомощия и компетенции;
• Стабилни познания на MS Office пакет;
• Умение да приоритизирате задачите си и успявате да управлявате добре своето време.

Нашият клиент предлага:

• Конкурентно възнаграждение и трудов договор;
• Възможност за непрекъснато повишаване на квалификацията, в рамките на фирмени обучения и курсове;
• Фирмено обучение;
• Реална възможност за личностно и професионално развитие;
• Работа в млад и високо мотивиран екип от професионалисти от най-високо ниво.

Ако смятате, че нашето предложение представлява интерес за Вас, не се колебайте да кандидатствате, като ни изпратитe актуално CV.


Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 30.08.2018 г.

Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър, Профил: Бизнес администрация

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво

Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
4.Октомври.2017
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 258 269 автобиографии и 39 140 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.